Nem találta meg amit keresett, vagy nem kapta meg a legolcsóbb ajánlatot? Iratkozzon fel az olcsó repülőjegy hírlevelünkre, és hírlevélben elküldjük Önnek a legolcsóbb jegyeket!
Feliratkozom
OK
My status

Nyelvek

1051 Budapest, József Attila u. 18.
Telefon: +36 1 327 40 40
  • Repülőjegy
  • Hotel
  • Autó
  • Üzleti utazó
(12+)
(2-11)
(0-1)
Legjobb ár keresése
Legjobb ár keresése
Üzleti ügyfél regisztráció

Amennyiben Ön a cégének kedvezőbb tarifákkal szeretne repülőjegyet foglalni, illetve számlát szeretne kapni az utazásairól (akár fapados repülőjegyekről is), akkor kérem regisztrálja be cégét az alábbi kérdőíven.

Munkatársaink rövidesen megküldik Önnek az egyedi hozzáférést az üzleti repülőjegy kereső és foglaló rendszerünkhöz.

Számlázási cím
Kapcsolattartó
Küldés

Hasznos információk

Mit jelent a " fapados légitársaság "?
Az angolul " low cost airline " azaz olcsó-, vagy inkább alacsony költségű légitársaságok kapták ezt a nevet a magyarban, ami természetesen nem azt jelenti, hogy az utazáshoz csak egy párnázatlan széket kapunk. Az ok az, hogy néhány éve elindult a légi közlekedésben egy folyamat, ami forradalmasítani látszik az iparágat. Ezek a légitársaságok a nagyokkal ellentétben nem tartanak fent belvárosi képviseleteket, több száz fős felső-vezetést, nagyméretű kiszolgálóbázisokat. Minden területen a költséghatékonyságra koncentrálnak, és mindenben az alacsony árat helyezik előtérbe. A légitársaság útvonaltervezése és menetrendi politikája maximális járat-töltésekre irányul, azaz a cél, hogy minden tervezett járat elrepüljön és minden gép tele legyen.

Mit jelent az alacsony ár?
A légitársaságok legfontosabb értékesítési csatornája az internet. Minden eddigieknél olcsóbban és pontosabban tudnak az ajánlatok eljutni az utazókhoz, közvetlenül illetve az szerződéses utazási irodák segítségével. A lefoglalt helyekért azonnal kell fizetni, mert csak ezáltal biztosítható a légitársaság részére a megfelelő utaslétszám. Az ajánlatokban csak olyan uticélok szerepelnek, amelyekre elegendő érdeklődés mutatkozik. Fizetni kell a fedélzeti szolgáltatásokért (snack, frissítő italok) nem kínálnak a fedélzeten speciális étkezéseket. A légitársaság nem a nagy nemzetközi repülőtereket választja a fel- illetve leszállásra, hanem az olcsóbb, szerényebb szolgáltatásokkal rendelkező kis nemzetközi, vagy regionális légibázisokat.

Miért vannak óriási árkülönbséget?
A légitársaságok célja az alacsony ár mellett a biztonságos járatüzemeltetés. A helyfoglalások által, minden járatra meghatározott bevételt kell teljesíteni, ahhoz hogy üzemelni tudjon. Ennek köszönhetően minden ülőhelyhez más ár tartozik, ami azt jelenti, hogy a korszerű foglalási rendszerek a járatok pillanatnyi telítettsége és a szezonok (ünnepek és szezonális hónapok) függvényében kombinálódnak. A hirdetésekben szereplő legalacsonyabb ár tehát valóban lehetséges, de elképzelhető, hogy az általunk kiválasztott dátumok és azok előtt vagy után akár 1-1 hónappal is csak magasabb árat kapunk. Az is lehet, hogy csak négy-vagy ötszörösét. Szívünk joga eldönteni, hogy elfogadjuk-e ezt az árat, vagy más lehetőség után nézünk. Meglehet, pl. a húsvét vagy a karácsony mindenhol ünnep, így a nagy légitársaságok is csak magasabb árakon tudnak helyet ajánlani.

Mikor a legolcsóbb?
Ezt elég nehéz kiszámítani, hiszen az árat rengeteg összetevő befolyásolja. Lehet hogy más árat kapunk, ha csak egy főre érdeklődünk, és lehet hogy magasabbat, ha két vagy három főre. Ugyanis gyakran előfordul, hogy az adott járaton a legalacsonyabb árra csak egy szabad hely foglalható. Általában igaz, hogy olcsóbb a jegy, ha hónapokkal korábban foglalunk, vagy ha kevésbé terhelt járatot választunk (pl. szerda, vagy szombat). Lehet szerencsénk például egy abszolút utolsó pillanatos helyfoglalással is, ha megmarad egy-két hely, és a legalacsonyabb áron értékesítik. Ez persze nem garancia! Vegye figyelembe, hogy nemzeti, vagy nemzetközi ünnepnapokon, napok közelében is drágább lehet a jegy!

Biztonságban vagyunk?
A fapados légitársaságok nagyon dinamikusan fejlődnek, akár évente megduplázzák bevételeiket. Ugyanakkor nagy hangsúlyt helyeznek a biztonságra. A géppark modern, a légi- és a földi személyzet jól képzett és jól motivált.

On-line foglalás
Az Ön repülőútját on-line módon az interneten keresztül foglalhatja le és vásárolhatja meg. Kérjük, válassza ki, hogy hol és mikor szeretne repülni, és a továbbiakban megjelenik Önnek az összes repülési lehetőség, a különböző viteldíj és a megfelelő ár. Kérjük, adja meg az összes utas számát, a gyermekeket és a csecsemőket is beleértve. Online módon (a mi honlapunkon) csak másnapi jegyet tud foglalni, aznapra már nem. Amennyiben on-line foglalja le repülőútját az interneten keresztül, az Ön által megadott e-mail címen visszaigazolást kap tőlünk, mely tartalmazni fogja az Ön foglalási számát és a lefoglalt repülőutat. Ha telefonon foglalja le repülőútját az ügyfélközponton keresztül, a foglalás visszaigazolását e-mailen, faxon kapja meg.

A repülőjegy
A fapadosok jegy nélküli légitársaságok (e-ticket) - nincsenek jegyek, az utazáshoz csak az útlevélre van szükség. Foglaláskor a visszaigazoló e-mailben kap egy foglalási számot. Jegyezze fel ezt a számot, mivel ez azonosítja foglalását éppúgy, mint a repülőútja egyéb részleteit. Kérjük, mentse ezt el vagy nyomtassa ki és hozza magával az utazás napján a repülőtérre!
A helyfoglalás megerősítésekor és a fizetés megtörténtekor kiadott foglalási kód felmutatása vagy bemondása jogosítja fel az utazásra. Ez egyben nyugtaként is szolgál.

Módosítás
Ha on-line módon közvetlenül foglalta le járatát, akkor visszaigazoló e-mailen találja meg a módosításra vonatkozó szabályokat. A légitársaságok külön díjat számítanak fel az utas nevének megváltoztatásakor. Amennyiben az utazás dátumát szeretné módosítani, a módosítási díjon felül ki kell fizetni az eredetileg lefoglalt jegyár, illetve az aktuális jegyár közötti árkülönbséget is. Természetesen mind a névmódosítás, mind az időpont módosítás csak akkor lehetséges, amennyiben a légitársaság szabályzata ezt engedélyezi. De az erre szolgáló információkat megtalálja az online foglalás visszaigazoló e-mailjében.
Egyes légitársaságok engedélyezik az úticél módosítását is. Ebben az esetben is igaz, hogy a módosítási díjon felül ki kell fizetni az eredetileg lefoglalt jegyár, illetve az aktuális jegyár közötti különbséget is.
Általánosságban elmondható, hogy a változtatások költségesek, ezért csak abban az esetben ajánlott módosítani a repülőjegyet, ha ez feltétlenül szükséges.

Check-in, reptéri indulási információk
A légitársaság kéri minden utasát, beleértve a belföldi járatok utasait is, hogy bejelentkezéskor fényképpel ellátott igazolványt mutasson fel. A bejelentkezés repülőjáratokra (check-in) felszállás ellőt 2 órával kezdődik és 40 perccel felszállás előtt fejeződik be. Ez után a határidő után a regisztráció véget ér, és az utas nem engedik fel a járatra. Abban az esetben sem, ha a beregisztrált utasok még nincsenek a fedélzeten. Éppen ezért azt ajánljuk, hogy 1 órával a felszállás előtt regisztráltassa be magát. Minden utas, aki a pult bezárása után jelentkezik, elveszíti a helyét a repülőgépen, a viteldíjat nem térítik vissza, és utalványt sem biztosítanak. A légitársaság sajnálja, de nem áll módjában ingyen utat biztosítani a következő járaton. Ebben az esetben nem lehet megváltoztatni a helyfoglalást a következő repülőjáratra. Néhány tarifa-osztály (általában a legmagasabb) lehetővé teszi a repülőút változtatását, vagy az útiköltség visszatérítését illeték fejében vagy anélkül. Az Ön tarifaosztályának feltételeiről érdeklődjön a helyfoglalás során.
 

Az utas késése
Az utas bármilyen okból történő késése miatti utazás meghiúsulása esetén felelősséget nem vállalnak a légitársaságok. Ilyen esetben nem kötelesek új fuvart biztosítani. Az utasnak törlés esetén visszatérítik a jegy árát, vagy átfoglalják SAJÁT, másik járatukra.
 

A Járat késése
A járat késése esetén a légi fuvarozót felelősség terheli, kivéve ha megtett minden elvárható lépést a kár elkerülése érdekében, vagy, ha nem állt módjában ezeket a lépéseket megtenni.
 

Kézipoggyász
A légitársaság max. 20 kg regisztrált poggyászt engedélyez utasonként és egy legfeljebb 5 kg-os kézipoggyászt, melynek maximálisan 55x20x40cm-es méretekkel. Biztonsági okokból az utasok kézipoggyásza csak a székük alatt vagy a székük feletti poggyásztartó rekeszekben lehet elhelyezve. Amennyiben az Ön poggyászának súlya meghaladja az engedélyezett értéket, a túlsúlyért fizetnie kell a repülőtéren, a regisztráció során.
2006. november 6.-ától új szabályzat lépett érvénybe a kézipoggyász tartalmát illetően, mely minden Európai Unió területén repülő utasra vonatkozik. Az utasok csak kis mennyiségű folyadékot, gélt és aeroszolt (maximum 100 ml-es tartályban) szállíthatnak táskájukban. Ezen termékek csomagolása is eleget kell tegyen a speciális követelményeknek. Ez minden Európai Unió területén felszálló utasra vonatkozik. A csomagtéri poggyászra vonatkozó szabályok változatlanok maradnak. Az új szabályzat folyadékokra – pl. ivóvízre és üdítőitalokra – érvényes, ugyanakkor gélekre, kenőcsökre, tonikokra és aeroszolokra is kiterjed. Ide tartozik a fogkrém, a borotválkozó krém, a hajgél, az ajakápoló és az arckrém. A következő szabályok érvényesek a kézipoggyászban szállított folyadékokra:
1. Folyadékot csupán 100 ml-es vagy ennél kisebb tartályban szállíthat;
2. Szállíthat egynél több tégelyt (üvegcsét) abban az esetben, ha ezek beleférnek egy átlátszó műanyagzacskóba;
3. A műanyagzacskó űrtartalma nem haladhatja meg az 1 litert;
4. Minden utas csupán egy ilyen műanyagzacskót szállíthat;
5. Az átlátszó műanyagzacskó újrazárható kell legyen (bármilyen zacskó, mely kinyitás után könnyen újrazárható - ez lehet villámzárral ellátott, zsineges, madzaggal lezárt vagy akár egy csomóra kötött zacskó, feltéve, hogy bárki által könnyen kinyitható);
Két kivétel lesz érvényben:
* a repülés ideje alatt igényelt csecsemő-tápszer;
* a repülés ideje alatt igényelt gyógyszer.
Továbbra is engedélyezett az adómentes termékek vásárlása útlevél-ellenőrzés után az európai reptereken és az európai légitársaságok repülőin. Azokat a folyadékokat és géleket, amelyeket a reptéren vagy a repülőn vásárolt, szükség esetén becsomagolják és lepecsételik a boltban vagy a fedélzeten. Ezen pecsét 24 óráig érvényes. A tárgyak külön-külön történő felmutatása.
Biztonsági ellenőrzéskor a folyadékokat külön kell bemutatni. Az átlátszó műanyagzacskó lezárt és könnyen újrazárható kell legyen. Biztonsági ellenőrzéskor szükséges külön-külön felmutatni a kabátot, felöltőt és a nagyobb elektromos felszereléseket – pld. laptopot – is.

Poggyász-panaszok
Ha a poggyász megsérül, késedelmet szenved, elvész vagy megsemmisül, az utasnak mihamarabb írásban kell panaszával a légi fuvarozóhoz fordulnia. Amennyiben feladott poggyászt ér kár, az utasnak 7 napon belül kell írásban benyújtania panaszát, a poggyász késése esetén 21 napon belül, mindkét esetben attól a naptól számítva, amikor a poggyászt az utas rendelkezésére bocsátottuk.

Fapados ár
Fapados árajánlatokat pontos dátumra tudunk adni, mivel ezek mindig napi illetve pillanatnyi árak. Az árak folyamatosan változnak, a járatok telítettségének a függvényében emelkedhetnek. A meghirdetett legkedvezőbb áron, mindössze néhány hely áll rendelkezésre járatonként, ezért érdemes időben lefoglalni az utazást, mert az alacsonyabb árakat általában csak 2-3 hónappal indulás előtt tudjuk biztosítani. Az ajánlatkérés nem minősül foglalásnak!

A Fizetési lehetőségek
Készpénzes fizetésnél:
A repülőjegyeket akkor tudjuk befoglalni, amint a jegyek ára megérkezett hozzánk. Ennek a leggyorsabb módja, ha befizeti az összeget az Önhöz legközelebb eső Raiffeisen Bankfiókban a 12001008-00106649-00100007 számú bankszámlánkra az AST-American Service Travel részére. A közlemény rovatba kérjük adja meg nevét és foglalása hivatkozási számát. A befizetés megtörténtéről kérjük a befizetés napján nyitvatartási időben értesítse irodánkat.  Személyesen a 1051 Budapest, József Attila u. 18. alatti irodánkban fizetheti repülőjegyét.
Átutalásos fizetési lehetőség:
A foglalása költségeit átutalással is rendezheti a Raiffeisen 12001008-00106649-00100007 számú bankszámlánkra. Az utalás közlemény rovatába kérjük adja meg nevét és foglalása hivatkozási számát. Ha nem Raiffeisen számláról utal, az átutalásnál kérjük vegye figyelembe a bankok közötti átfutási időt, ami 1-2 nap. Az átfutási idő alatt esetlegesen fellépő áremelkedés az Utast terheli, ez esetben tájékoztatjuk az új árról, a változás elfogadása nem bír kötelező jelleggel.  Érdemes az átutalásról szóló banki kivonatot, vagy átutalási bizonylatot e-mailen vagy faxon átküldenie hozzánk, ez alapján befoglaljuk Önnek a repülőjegyet. 
Hitelkártyás fizetésnél
On-line módon, interneten keresztül csak érvényes, dombornyomott bank- vagy hitelkártyával rendelkező ügyfelek foglalhatnak. A légitársaságok Visa és Mastercard kártyákkal történő fizetést fogadnak el, melyre kezelési költséget számítanak fel. Az interneten keresztül történő foglalása esetén Önnek meg kell adnia bankkártyája titkos adatait is, amit a légitársaságok bizalmasan kezelnek. Amennyiben elektronikus repülőjegyről van szó, a hitelkártyás foglalás befejeztével azonnal a megadott e-mail címre megkapja a repülőjegyét.

Általános feltételek
A megrendeléshez szükségünk van egy írásos megrendelőre, (e-mailen vagy faxon) mely tartalmazza az Utas/Utasok nevét, egy telefonos elérhetőséget, az útvonalat, az utazási dátumokat, valamint számla igénylése esetén a számlázási címet. Amennyiben saját magának készít a weboldalunkon keresztül foglalást, az írásos megrendelőre nincs szükség! Személyes megrendeléskor Irodánkban töltjük ki a papírokat.
Irodánk a megadott nevekre foglalja le a repülőjegyet, kérem, győződjön meg, hogy valóban az útlevélben/személyi igazolványban szereplő nevet adta meg. Bármilyen módosítás – akár név, akár dátum – plusz költséget von maga után, abban az esetben, ha a légitársaság elfogadja a módosítást. Irodánk a fapados repülőjegy árát semmilyen körülmény között visszatéríteni nem áll módjában, lemondás nem lehetséges, a fapados légitársaságok internetes értékesítési rendszeréből adódóan.
Az utazásokhoz rendelkeznie kell érvényes útlevéllel vagy személyi igazolvánnyal és egyes kiemelt célországok esetében beutazási vízummal.

Előzetes foglalás
Előzetes, a fizetést határozott ideig nem igénylő opciós foglalást csak menetrend szerinti járatokra tud és tudunk készíteni. Ez a jegy, az akkori árral az e-mailben és a foglalásban is jelzett jegykiállítási határidőig él, amit a légitársaságok határoznak meg. Amennyiben a jegyet az adott határidőig nem fizeti be, az automatikusan törlődik. Ez, ha más időpont nincs megadva, a jegykiállítási időpont napján legkésőbb 17:00.